خلوت گزیده را به تماشا چه حاجتست چون کوی دوست هست به صحرا چه حاجتست

خلوتهای دل

شکرگزاری امروز 25 آذرماه 98

دوشنبه, ۲۵ آذر ۱۳۹۸، ۰۹:۳۹ ق.ظ

سلام مهربونم امروز دوشنبه یه صبح عااالیه که پر انرژی اومدم سرکار و آماده یه شکرگزاری عاالی هستم برای امروزم

1- مهربونم سپااس بابت نعمت انرژی و حال خوووبم

2- مهربونم سپاس بابت نعمت سلامتی خودم و تمامی خانواده م 

3- مهربونم سپاس بابت وجود شما و حس آرامشی که از بودنتون در کنارم دارم.

4- مهربونم سپاس بابت حقوقی که از تلاشم دریافت میکنم و حس خوب استقلال رو دارم هزاران بار شکر

5- مهربونم سپاس بابت کمکهاتون برای خرید ماشین که تو تک تک لحظاتش حضورتون رو با تمام وجود حس میکردم

6- مهربونم سپاس بابت وجود جون دلم و مهربونیاش و دل پاکش

7- مهربونم سپاس بابت خانواده شوهر خووبم که همگیشون نسبت به من مهربونن

8- مهربونم سپاس بابت اعتملدی که به شما دارم و دلم قرصه به بودنتون

9- مهربونم سپاس بابت دوستان خوبی که دارم و بهم انرژی مثبت میدن

10- مهربونم سپاس بابت خواهرو برادر و مامان و بابای خوووبم که باوجودیکه دورم ازشون اما دلم پیششونه و با شنیدن صداشون پراز حال خووب میشم.

11- مهربونم سپاس بابت آرامشی که تو محیط جدید زندگیم دارم.

  • خلوت گزیده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی