خلوت گزیده را به تماشا چه حاجتست چون کوی دوست هست به صحرا چه حاجتست

خلوتهای دل

دوم دیماه نود و هشت

دوشنبه, ۲ دی ۱۳۹۸، ۰۹:۳۱ ق.ظ

سلاااام من برگشتممم smiley

حالا بگو چی شد که یادم به اینجا افتاد واای امروز دو روزه اول صبح اووونقد خوابم میاد که اصلن توان ایستادن در برابرشو ندارم بدجووور دلم خواب میخواد اما خب اصلن امکانش نیست تا اینکه به این نتیجه رسیدم بیام اینجا و شروع کنم به نوشتن بلکه این خوابه پرید اما بذارید از خبرای این هفته بگم تو این دو روز گذشته یعالمه کار کردم روز جمعه رو که کامل مشغول خونه تکونی بودم اخه مامانامون دارن میاااان blush و من سر از پا نمیشناسم میخواستم خونه تمیییز باشه وقتی میان و نتوننن هیچ لکه ای رو جایی ببینن واسه همین جمعه کل آشپزخونه با من و اتاقا هم با جوون دلم بود تمیزکاریش که بعدشم رختا رو جمع کردیم و یه حال اسااسی به خودمون دادیم و اماده اومدن به روز جدید شدیم با خواب آخرشبمون روز شنبه بازم استرس اینکه اومدنم سر کار چجوری میشه چون آخر ماه بود گذشت اما هرجوریم که بشه بازم حاااالم خووووبه توکل کردم به خودتون مهذربونم و ایمان دارم که اونچه بهترینه پیش میارید دیروز هم رفتم آرایشگاه و یه حالی به ابرو و صورتم که پر از مو شده بودن دادم و حساابی ترو تمیزشون کردم راستیییی شب یلدا رو یادم رفت بگم شب یلدا از عصر شنبه که برگشتم خونه سر راه نون و خرمالو خریدم و مشغول درست کردن سمبوسه شدم و کنارش ظرف میوه رو چیدم و پای سیب زمینی هم کنار سمبوسه ها درست کردم و بعد با جو.ن دالم انارا رو دون کردیم و سفره قشنگمونو چیدیم بعدم من رفتمو موهای خوشگلمو فر کردم و دوتایی آماده گرفتن عکس کنار میز یلدامون شدیم خلاصه که حساااابی چسبید و حرف زدن با خانواده هامون از طریق ویدیو کال حالهر دوتامونو بهترتر کرد. امروزم که دوشنبه س ت و اومدم سرکار و منتظرم هر چه زودتر خوابم بپره تا انرژیم برگرده

مهربونم بابت همه چیییز ممنوننننم و سپاااس بابت تمام نعمتای قشنگی که بهمون دادین و مهمتر از اون نعمت سلامتی و آرامش و دل خوش

روزی همه بنده هاتون کنید مهربونم...

  • خلوت گزیده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی