خلوت گزیده را به تماشا چه حاجتست چون کوی دوست هست به صحرا چه حاجتست

خلوتهای دل

دلم گرفته خدایا

دوشنبه, ۲۴ شهریور ۱۳۹۹، ۰۹:۰۰ ق.ظ

سلام مهربونم 

دلم گرفته اما حیف که اینجانمیتونم گریه کنم میپرسید از چی؟ خودمم نمیدونم درست هیچ دلیل بیرونی براش ندارم البته چرا دارم خوب که فکر میکنم و به درونم میرم از کمی اعتمادبنفسه البته نه برای خودم چون خودم که خودمو خیلی وقته پذیرفتم دلیلش طرف مقابل منه که هر چیزی که بد باشه بدم نه طبیعی در من بوجود اومده رو به زبون میاره و این آزارم میده البته بگه خب بهتره چون تو دلش نمیمونه اما من نمیتونم بپذیرم این گفتنه رو چون روحمو خراش میده و آزرده م میکنه و نه میتونم بهش بگم نه میتونم خودمو به بیخیالی بزنم باید چیکار کنم مهربونم از طرفی نیگا که میکنم میبینم با سکوتش زمانی که نباید بقیه ای که شعورشون پایینه ببه خودشون اجازه میدن با من برخوردایی کنن که لایقش نیستم از طرفی وقتی میخوام ارتباطمو قطع کنم با اونا هم اینجوری میشه مهربونم راهی جلوی پام بذار مگه نه اینکه دو نفر یکی هستن پس وقتی چیزی به من گفته شه به هر دوتامون گفته شده و باید عکس العمل نشون داده شه حق با من بود دیروز اون با کسی که به خودش اجازه میده با زنش اینجوری حرف بزنه برنامه میریزه بدون اینکه به من چیزی بگه خب طبیعیه که این آزارم میده بذارید برگردم عقب از روزیکه اونجوری حرف زد بار اولی که اومده بود خونمون و منو بدجوری آزار داد با حرفاش جوریکه گریه م گرفت من مثل بقیه نیستم من خودمم روح لطیفی دارم و با یه کنایه بدجوری آزرده میشم چرا باید مثل بقیه رفتار کنم چرا باید آزرده شم اما بروم نیارم تا کسی به بیشعوری اون به خودش اجازه بده هر چیزی بهم بگه روح و آرامشم از ارتباط با بیشعوری مثل اون مهمتره اما این وسط چجوریه که همدم من سکوت میکنه؟ یا براش مهم نیست آزرده شدن من یا حرفاشو قبول داره که چیزی نمیگه از این دو حال خارج نیست در حالیکه من چیزی کم ندارم هیچی کم ندارم بهترین خودمم پس این اونه که باید شاکر بودن من تو زندگیش باشه اما اینجوری نیست که اگه بود زبون باز میکرد نه اینکه به برنامه ش توجه کنه و تازه خودشو همراهش کنه منکه تصمیممو گرفتم ارتباط هم اگه باشه در حد خیلی رسمی خواهد بود و تحت هیچ شرایطی باهاش دهن به دهن نمیشم که بتونه غلط اضافه ای کنه و منو آزار بده من قبول دارم که از لحاظ ظاهر کم دارم و خیلی زیبا نیستم اما این دست من نبوده که بخوام ناراحتش باشم اینو خدای من بهم داده پس هیچ دلیلی نداره که بخوام ناراحتش شم اگه هم بگه خیلی جدی جواب میدم تا بهتر از منو تو چی ببینید من چیزی کم ندارم چون تو زندگیم تلاش کردم بهترین خودم باشم و همین یه موردی که با زبونم کسی رو نمیرنجونم پس قطعن بهتر از شما هستم و حق الناسی گردنم نیست و دلیلی برای هم کلام شدن با کمتر از خودم نمیبینم. بهانه نمیخواد بیارم خیلی مستقیم میگیم شما تشریف ببرید ما نمیایم 

  • خلوت گزیده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی