خلوت گزیده را به تماشا چه حاجتست چون کوی دوست هست به صحرا چه حاجتست

خلوتهای دل

تلنگرهای روح به تاریخ 16 بهمن 98

چهارشنبه, ۱۶ بهمن ۱۳۹۸، ۱۰:۲۸ ق.ظ

سلااام مهربونترینم

صبح قشنگ شما بخیر ( خب دوست دارم به شما که عزیزترینم هستین هم صبح بخر بگم حتی اگه مسخره بنظر برسه) اومدم بگم دوستون داااارم مهربونترینم خیلیی خیلیی دوستون دارم بار آخری که نوشتم زمانی بود که فک میکردم قراره جنگ شه بین ایران و آمریکا اما هیچ اتفاقی نیفتاد فقط خواستن حال روح ماها رو داغون کنن که کردن روزهای سختی بودن اینکه هر روز صبح بیدار شی و یه خبر خیلی بد از مرگ هم وطنات ببینی خیلی دردناکه و دردناکتر اینکه اصلن اون بالاییای حکومت براشون مهم نباشه مرگ اینهمه آدم بدست خودشون راستش یه ناامیدی خیلی بد ود برا هممون اینکه چجوری میشه آدما اینقددد بی وجدان و سنگدل میشن که اصلن براشون مرگ انسانها مهم نیست اما یهو تو وسط اونهمه ناامیدی یهو یه فایل صوتی بدستم رسید که از امید حرف میزد و تموم شدن این روزها و امید به آینده ای روشن و قشنگ که شد یه انرژی خیلییی زیاد برای من و دوباره شرو کردم به ادامه یه زندگی پراز امید و همین شد که دنبال چیزای قشنگ گشتم و وارد دنیای دوباره هنر شدم که روحمو قویتر از قبل میکنه تو این مدت یه تجربه که باعث شد یکم حال روحم بد شه توجه خاص جون دلم به کسی جرز من بود که تصمیم گرفتم بگم بهش تا اروم کنم خودمو نمیدونم درست یا غلط بودنشو اما هرچی که هست روحم اروم شد بعد گفتنش و امیدوارم دیگه تکرار نشه از طرفش میتونم بگم فقط همین یک مشکلو داریم با هم اون میگه من بدبینم درحالیکه خووب میدونه اینجوری نیست و بعدش با صحبتاش متوجه میشم که دقیقن اینی بوده که میگفتم اما شاید اون فک میکرده من متوجه نمیشم ولی الان عااالی هستیم میخوام هر روز یه خوبیشو براش جاار بزنم تا اعتمادبنفسشو بالا ببرم مهربونیاش درک کردناش دست و دلباز بودناش ، حس آرامش دادناش و اینکه من اصلن متوجه اینکه از دوتا خانواده ایم نشدم درش و این نمیدونم خوبه یا بد و تو رانندگی بهش گیر ندم بذارم کار خودشو کنه مطمعنن اون بیشتر از من بفکر و مراقبه زمان رانندگی پس من با گفتنام فقط اعتماد بنفسشو کم میکنم که نمیخوام بذارم اینجوری شه اما کارهنریام و ارتباطمون با خانواده هامون که حال هردوتامونو خیلیی خوب میکنه پس باید در حد تعادل ادامه ش بدیم و به کمکتون نیاز دارم مهربونم برا راه انداختن یه کار هنری قشنگ کنار کارم تا روحمو قویتر از قبل کنه و اینکه از هیچ چیز منفی حرف نزنم دیگه و فقط مثبتها رو ببینم و بگم تا قشنگی ها بیاد طرفم و برا خانواده هم همینو بخوام مهربونم خواهش میکنم کمک کن خواهرم که بنده خوبتونه رو کمکش کنید که یکم حال روحیش بهتر از اینی که هست شه

  • خلوت گزیده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی