خلوت گزیده را به تماشا چه حاجتست چون کوی دوست هست به صحرا چه حاجتست

خلوتهای دل

روز تولدم چهارم دیماه

چهارشنبه, ۴ دی ۱۳۹۸، ۱۰:۴۳ ق.ظ

سلاااام به مهربونترینم

رسیدیم به روز تولدم روزیکه شما صلاح دونستید و من رو وارد این دنیا کردین و از اون روز شروع شد زندگی من شروعی که پر بوده از تجربه و یاد گرفتن و رشد کردن و در این بین چقدررر تغییر بوده چقدر فهمیدن و یاد گرفتن تو اووج ناامیدی برام چنان آتشی از نور ساختین که روحم پرواز کرده به سمتتون و هر وقت نگران بودم و دلتنگ و هراسناک از اینکه منو یادتون رفته جوری خجالت زده م کردین از نگاه و توجهتون که حض کردم از اینهمه عشق گاهی میمونم من عاشقم یا شما من عشق رو در حضورتون خووب جوری حس میکنم یجوری بهم عشق ورزیدین که همیشه پشتم گرم بوده به اینکه تو اوج سختی هم شما هستین و میتونم دلمو قرص کنم به بودن بهترین کنارم مهربونم شما بعد از یه دوره سختی چنانی بهم عشق زندگی و زیبایی دادین که نمیتونم بگم چقدر حالم عااالیه مهربونم تو روز تولدم تو خونه خودم منتظرم که مامانم اینا بیان با جون دلم به همراه ماشین قشنگمون و من سر کارم و منتظرم عصرشه برم خونه آماده اومدنشون شم چی میتونه به قشنگی این حال باشه و فراتر از همه اینها شما هستین حس حضور شما کنارم که پرم میکنه از حال خووش مهربونم فقط شما میتونید متوجه شید که چقد دوستون دارم اینکه گوشین زنگ بخوره ببینی باباته و تماس گرفته تولدتو تبریک بگه که دیگه آآخرت حال خوووبه مررررسی مهربونم بابت اینهمهه حال خووب این حال خوبو مهربونم به تمام بنده هات بچشون بخصوص تو این شرایط بد اقتصادی این دلخوشیها رو برا آدما پررنگ کنید مهربونم شما میتونید هر حالی رو تغییر بدید مهربونم ازتون خواهش میکنم حال دلهای مردم کشورم رو خووب کنید راهشو من نمیدونم اما شما خووب میدونید خواهش میکنم حالها رو به بهترین حال تغییر بدید، امروز ازتون نعمت بزرگ سلامتی و دل خوش رو کنار کل خانواده م با همین حال و سلامتی ازتون خواستارم مهربونم و نعمت بزرگ ایمان و توکل به شما رو ازتون میخوام بابت بودنتون و حال خوبمون هزار هزار بار سپاااااس

  • خلوت گزیده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی