خلوت گزیده را به تماشا چه حاجتست چون کوی دوست هست به صحرا چه حاجتست

خلوتهای دل

هدف بزرگ

چهارشنبه, ۱۶ بهمن ۱۳۹۸، ۰۳:۲۱ ب.ظ

مهربونترینم من امروز با تمام وجود ازتون یه درخواست دارم ازتون میخوام منو به جایی برسونید که بتونم دست خیلیااا رو بگیرم و بشم یه منجی برای براورده کردن آرزوی خیلیها من در خودم میبینم که تواناییشو داشته باشم اما مسیرشو نمیدونم از کجاست و اونو شما هستید که میدونید مهربونم ازتون میخوام با تمام وجودم که از هر طریقی که صلاح شماست و میدونید منو به اونجا برسونید تا در کنار خانواده خوبم بتونیم به خیلیها کمک کنیم نه قدرت میخوام و نه دیده شدن فقططط میخوام تو خلوت خودم و جون دلم دوتایی کنار فرزندانمون غرق لذت کمک شیم و مث الان اشک شوق بریزیم از دیدن خوشحالی اونهایی که تونستم به آرزوهاشون برسونمشون میدونم که اون روز خواهد رسید ایمان دارم که هدفتون از خلق من یه همچین چیزی بوده

  • خلوت گزیده

نظرات  (۱)

انشالله

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی